Czytając poradniki o tym,
jak wybrać dom pogrzebowy lub zakład pogrzebowy do pochówku bliskiej osoby, często nie zadajemy sobie pytania:
Co dom pogrzebowy powinien tak naprawdę posiadać na wyposażeniu? Oczywiście, poza lokalizacją, zakresem usług itp.
Aby ceremonie pogrzebowe przebiegały z należytą powagą, szacunkiem i w spokoju, Dom pogrzebowy powinien zatrudniać
personel podchodzący do swojej pracy w sposób uczciwy i profesjonalny.
Niestety często okazuje się, że zakłady pogrzebowe to firmy jednoosobowe, które z racji braków personalnych nie mogą spełnić podstawowych oczekiwań stawianych w tak trudnej emocjonalnie sytuacji, jaką jest pogrzeb bliskiej osoby.
Dodatkowym atutem i wymogiem jest z pewnością
sala pożegnań oraz powierzchnia użytkowa Domu Pogrzebowego z przeznaczeniem na potrzeby ceremonii pogrzebowych, pomieszczeń socjalnych, biura obsługi klienta, ekspozycji akcesoriów pogrzebowych takich jak: trumny, urny, ubrania, wieńce, itp.
Dom Pogrzebowy CREDO to firma z wieloletnim doświadczeniem i tradycją
Wiele osób, którym pomogliśmy przejść przez trudy organizacyjne umożliwiając godny pochówek bliskiej osoby, składały nam podziękowania i doceniły naszą uczciwość, profesjonalizm i wiedzę praktyczną, którą mogliśmy im służyć na każdym etapie organizowania i przeprowadzenia pochówku.
Kilka takich podziękowań zamiesiliśmy na naszej stronie internetowej:
opinie o usługach pogrzebowych Domu Pogrzebowego CREDO »
Dysponujemy pokaźną galerią trumien i urn zlokalizowaną w siedzibie firmy w Piasecznie przy ulicy Technicznej 1; wystawą urn - około 50 sztuk - w Warszawie przy ulicy Stępińskiej 7, oraz
wystawę urn i trumien w Warszawie przy ulicy Hynka 4a.
Pomimo ekspozycji w Naszym Domu Pogrzebowym, istnieje możliwość zamówienia akcesoriów pogrzebowych z katalogów.
Dom Pogrzebowy Credo to firma posiadająca specjalistyczny tabor samochodowy, przystosowany do przeprowadzenia ceremonii pogrzebowych w należyty sposób. Jako Dom Pogrzebowy Credo dysponujemy samochodami z przeszkloną częścią do przewozu osób zmarłych.
Posiadamy również licencję zezwalającą na przewóz osób i dzięki niej, możemy zgodnie z przepisami prawa, przetransportować obsługę kościelną po mszy pogrzebowej na cmentarz, a po ceremonii odwieść z powrotem. Jest to dość ważne, gdyż rodzina pogrążona w żałobie nie musi się tym zajmować.
Są
ceremonie pogrzebowe, gdzie jest bardzo dużo uczestników pogrzebu, co przenosi się na bardzo dużą ilość wieńców i kompozycji kwiatowych - przy takiej ceremonii oprócz karawanu na trumnę lub urnę, przeznaczamy dodatkowe 2 lub 3 samochody na kwiaty.
Poza profesjonalnym personelem, powierzchnią użytkową i karawanami dysponujemy również: nagłośnieniem wykorzystywanym podczas ceremonii na cmentarzu, poduszkami pod urny, stojakami na wieńce, urządzeniem do drukowania obrazków pamiątkowych o zmarłym oraz drukarką do szarf jedwabnych.
W naszych punktach obsługi Klienta CREDO w Piasecznie, w Warszawie na Mokotowie oraz w Warszawie na Okęciu stawiamy zawsze na przejrzystość rozliczeń. Wszystkie kwoty podawane są kwotami brutto (zawierają podatek VAT), każda rodzina zlecająca nam usługę pogrzebową otrzymuje komplet oryginałów faktur do wysokości poniesionych kosztów. Jeśli zasiłek pogrzebowy jest cedowany na firmę, wtedy oryginały faktur składane są w ZUSie, zaś klient ma do wglądu oryginały tychże faktur oraz otrzymuje ich kserokopie. Pieniądze pobrane od klienta zawsze zgadzają się z kwotami na fakturach.
Oferta Domów Pogrzebowych CREDO to profesjonalizm, kompleksowość i uczciwość w stosunkowo niskiej cenie.